سفلا دیزل

بهترین تعمیرکار لودر در ایلام

بهترین تعمیرکار لودر در ایلام
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین تعمیرکار لودر در ایلام | تعمیر و نگهداری از انواع لودرها با تعمیرکاران حرفه ای و مناسب ترین قیمت

تعمیر انواع لودر در ایلام
تعمیر انواع لودر در ایلام

لودرها یکی از انواع پر کاربرد ماشین های راه سازی و عمرانی هستند که در دو نوع چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری در بازار موجود می باشند.

از جمله دلایلی که این ماشین ها را پرکاربر کرده است میتوان به عملکرد بالا, انعطاف پذیری زیاد و قابلیت تغییر جام اشاره کرد.  از معروف ترین شرکت هایی که تولیدکننده انواع لودر هستند می توان به کاترپیلار, کوماتسو, هیتاچی, ولوو و … اشاره کرد.

اجزای اصلی لودرها

موتور لودر

موتور یکی از اصلی ترین اجزای لودر می باشد، زیرا این موتور است که نیروی مورد نیاز برای حرکت لودر را فراهم می کند. موتور در بیشتر لودر های چرخ زنجیر در پشت ماشین قرار دارد. زیرا هنگامی که لودر توسط جام خود, بارگیری می کند، قسمت جلوی ماشین سنگین می شود و برای ایجاد تعادل و جلوگیری از واژگون شدن لودر، موتور را که وزن قابل توجهی نیز دارد، در پشت سر راننده قرار می دهند.

عامل دیگری که باعث می شود، موتور ماشین را در پشت سر راننده تعبیه کنند، نزدیک تر شدن اتاق اپراتور به موتور ماشین و برقراری سریع ارتباط بین آن ها و در نهایت کنترل بهتر ماشین توسط اپراتور می باشد.

در لودر های بکهو به دلیل ساختار بدنه ای که دارند، راننده دید وسیع تری دارد، به همین دلیل موتور در این نوع لودرها در جلوی ماشین قرار می گیرد.

دیفرانسیل

قدرت خروجی گیربکس ها بستگی به نوع دیفرانسیل لودر شما دارد. روغن موجود در دیفرانسیل ها اس آ ای می باشد که نیاز دارد پس هر دویست ساعت کارکرد مورد بررسی قرار بگیرد همچنین سطح روغن دیفرانسیل هر هزار ساعت یک بار باید مورد بررسی قرار بگیرد تا از بروز مشکلات جدی در لودر شما جلوگیری کند.

جعبه دنده

جعبه دنده یکی از مهم ترین بخش های انتقال لودر است که این بخش وظیفه انتقال و جابه جایی گشتاور و سرعت را از موتور به سیستم نهایی انتقال، بر عهده دارد.

همچنین تغییر نسبت انتقال بین چرخ و موتور، از دیگر وظایف این بخش است. به این نکته توجه داشته باشید که روغن های دیزلی را نمی توانید به جعبه دنده لودر اضافه کنید زیرا روغن موتور دیزل، اصطکاک موجود بین قطعات متحرک مث پیستون ها و سیستم دنده را بسیار کاهش می دهد.

وجود این اصطکاک برای عملکرد عادی سیستم جعبه دنده و سیستم انتقال لودر واجب و ضروری است، فقط استفاده از روان کننده های مناسب میزان عمر را افزایش و اصطکاک موجود را ازبین نمی برد. همچنین به هیچ عنوان سبب لغزش کلاچ نمی شود.

تعمیر سیستم هیدرولیک لودرها در محل

برای منتقل کردن نیروی ماشین به جام آن، از سیستم هیدرولیک  استفاده می شود. برای محافظت از سیستم هیدرولیک ماشین، در مقابل فرسایش و خوردگی از روغن های هیدرولیک استفاده می کنند و این روغن ها باعث بهتر کار کردن ماشین آلات می شود.

 

پیشنهاد می کنیم برای مطالعه‌ی بیشتر به مقاله زمان مناسب برای تعمیرات برنامه ای ماشین آلات سنگین  نگاهی بیندازید.

 

چند تا از شایع ترین مشکلات در لودرها

چند تا از شایع ترین مشکلات در لودرها
چند تا از شایع ترین مشکلات در لودرها

اگر لودر شما در یک جهت و یا یک دنده حرکت نمی کند نشان دهنده این است که کلاچ دنده های مربوط به دنده مورد نظر فرسوده شده است و یا شاید فرسوده شدن کلاچ بک های جهت مورد نظر دلیل این نقص است.

علت داغ شدن تورک های کنورتور ترک داشتن پوسته داخلی توربین، تنظیم نبودن سوپاپ های تورک کنورتور، مناسب نبودن روغن است. دلیل افت موتور لودر نیز معیوب شدن استاتوردتورک ، کنورتور است.

اگر سطح روغن موجود در گیربکس لودر شما کاهش چشمگیری داشته است لازم است بگوییم که پمپ موتور لودر و یا اسکاوینجین پمپ دچار نقص فنی شده اند و یا لوله های گیربکس ترکیده یا سوراخ شده است. علت قاطی شدن روغن و آب گیربکس، سوراخ شدن کولر و یا همان فن گیر بکس است.

 

سرویس و نگهداری لودر هپکو در مهران

در سال 1351 شرکت هپکو با نام ” Heavy Equipment Production Company” شروع به کار کرد.
در ابتدا هدف این شرکت مونتاژ ماشین آلان راهسازی در شهر اراک بود.

هپکو
هپکو

بخش از سهام این شرکت به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( به اختصار ایدرو) بود و بخش دیگر سهام آن خصوصی بود.در ابتدای فعالیت این شرکت افراد شاغل در آن 300 نفر بودند.

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 هیچ خللی بر روند کاری این شرکت به وجود نیامد وهمچنان پر قدرت به کار خود ادامه داد.
در سال های جنگ که تقریبا تمام مشاغل با تاثیر از شرایط حاکم بر کشور دچار افول شده بودند شرکت هپکو همچنان به کار خود ادامه داد و حتی در جبهه های جنگ به عنوان پشتیبان نیروهای نظامی فعالیت میکرد.

از جمله محصولات تولیدی این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛

  1. بیل چرخ زنجیری
  2. بیل چرخ لاستیکی
  3. غلتک
  4. گریدر
  5. شاول
  6. دامپتراک
  7. لوله گذار
  8. کمباین
  9. تراکتور
  10. مینی لودر
  11. بکهو لودر
  12. لودر
  13. بولدوزر

 

مشخصات لودر هپکو مدل HL115

مدل موتور

بنز OM352 ظرفیت باکت

1/3مترمکعب

قدرت موتور

128 اسب بخار طول دستگاه 6570mm
وزن کاری 9600 كيلوگرم عرض دستگاه

2370mm

استارت

4KW/24V ارتفاع دستگاه 3375mm
باتری 2 عدد 12 ولت انباره هاي ترمز

2 عدد 750 سي سي

 

تعمیر انواع لودر کاترپیلار در محل

 

 

شرکت ماشین سازی کاترپیلار، یک شرکت عظیم و یکی از ابر شرکت های جهان می باشد. این شرکت از برترین شرکت های سازنده ماشین آلات عمرانی در جهان است که به عنوان یک شرکت صنایع سنگین آمریکایی شناخته می شود. علت این امر نیز آن است که در زمینه ساخت ماشین آلات کشاورزی، لودرها، موتور های دیزل، تجهیزات سنگین بیل، مکانیکی، تراکتور و … فعالیت می کند.

 

مشخصات لودر کاترپیلار مدل 950 H

وزن کاری

18500کیلوگرم مدل موتور C7 ACERT
حجم باکت 3.5_2.5مترمکعب قدرت موتور

162 اسب بخار

سرعت جا به جایی

37کیلومتر تعداد سیلندر 6
طول دستگاه 8086mm عرض دستگاه

2575mm

ارتفاع دستگاه

3452mm سایز لاستیک 23.5R25
مخزن سوخت 314 لیتر مخزن روغن هیدرولیک

110 لیتر

 

شرکت سفلا دیزل آماده عقد قرارداد جهت هر گونه تعمیر ماشین آلات راهسازی و …با شرکت ها و ارگانهای مختلف در هر نقطه از کشور در اسرع وقت با کادری مجرب و متخصص می باشد.

با ما در تماس باشید.

 

سوال های متداول بهترین تعمیرکار لودر در ایلام

?‍♀️ چه کنیم تا در زمستان ها لودر راحت تر روشن شود؟

  • یکی از مشکلاتی که اپراتورهای لودر در فصل زمستان با آن درگیر هستند سخت روشن شدن آن است. برای اینکه در فصل زمستان با این مشکل روبه رو نشوید باید از لودر در یک مکان گرم نگهداری کنید. در صورتی که محل نگهداری لودر مکانی مناسب با دمایی معتدل باشد دیگر برای روشن شدن آن دچار مشکل نخواهید شد.

?‍♀️ چه شرکت هایی در جهان به تولید لودر میپردازند؟

  • شرکت های بسیاری در دنیا به تولید ماشین ها و تجهیزات راهسازی میپردازند که از آن جمله میتوان کیس(Case) , کاترپیلار(Caterpillar), دوسان(Doosan), هپکو(HEPCO), هیتاچی(Hitachi), هیوندا(Hyundai), کوماتسو(Komatsu) و … اشاره کرد.

?‍♀️ هزینه‌ی تعمیر لودر کوماتسو توسط سفلا دیزل, چه میزان است؟

  • سفلا دیزل دارای بیش از 30 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی تعمیر ماشین آلات راهسازی از جمله لودر می باشد. تمامی تعمیرکاران مشغول به کار در این شرکت دارای تخصص های لازم هستند و به صورت دوره ای آموزش های مورد نیاز را دریافت می کنند. هزینه های دریافتی سفلا دیزل بسیار پایین تر از سایر شرکتهای فعال در این حوزه است زیرا هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

09122768227