سفلا دیزل

تعمیر بیل بکهو

تعمیر بیل بکهو
4.8/5 - (26 امتیاز)

شرکت تعمیر بیل بکهو | تعمیر و نگهداری از انواع بیل مکانیکی با تعمیرکاران حرفه ای و مناسب ترین قیمت

بیل بکهو یکی از کاربردی ترین ماشین آلات سنگین و همه فن حریف در صنعت راه و ساختمان سازی است. همچنین از بیل بکهو در کشاورزی و باغداری نیز استفاده می شود.

تعریف بیل بکهو

در واقع بیل بکهو یک بیل مکانیکی است که به وسیله سیستم فشار هیدرولیک کار می کند. لازم به ذکر است که در ابتدا این بیل را روی یکی از ماشین آلات سنگین که ابعاد کوچکتر و وزن کمتری داشت سوار کردند و از آن برای جابه جایی و حمل اجسام و مواد استفاده می کردند.

با گذشت زمان متوجه این شدند که دستگاه از قدرت مانور خوبی برخوردار نیست به همین علت به تراکتور یک بازوی لودر افزودند و این باعث شد که روز به روز ویژگی های آن افزایش پیدا کند و یک روند صعودی چشمگیری داشته باشد، بعد از آن نام بیل بکهو را روی آن قرار دادند. حداکثر سرعت بیل بکهو سی و نه کیلومتر بر ساعت و حداقل سرعت آن سی و پنج کیلومتر بر ساعت می باشد.

قسمت های مختلف بیل بکهو

بیل بکهو از پنج قسمت تشکیل شده است. لودر، سیستم فشار هیدرولیک، پایه های تعادل، بیل بکهو و موتور پنج قسمت این دستگاه می باشند.

ویژگی های بیل بکهو

هر کدام از این بخش ها در طی عملیات های ساختمانی و شهرسازی و یا دیگر عملیات مورد استفاده قرار می گیرند. بیل بکهو بر خلاف لودر توانایی چرخش دارد و این امکان را به ما می دهد که بدون جابه جایی و چرخش کار دپو را نجام بدهیم، این ویژگی در زمان پروژه را کاهش می دهد و در وقت صرفه جویی می کند.

این ماشین دارای بیل کوچکی است که از آن در انجام کارهای کوچک عمران و شهر سازی استفاده می شود و بیشتر اوقات در  انجام کارهای کشاورزی نقش پر رنگی دارد. از بیل بکهو برای خاک برداری در سطح کم و در خاک های نرم مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل سرعت عمل بالای بیل بکهو نسب به دیگر ماشین آلات از آن معمولا برای بارگیری کامیون های حامل خاک استفاده می شود.

 

ویژگی های بکهو بیل
ویژگی های بکهو بیل

 

همچنین کار با آن بسیار راحت است و فضای کمی را در محل اشغال می کند. لایروبی و کندن کانال های مخصوص لوله گذاری از دیگر تخصص های بیل بکهو به شمار می روند. همانطور که گفته شد از این ماشین برای انجام کار های کشاورزی و باغداری نیز استفاده می شود زیرا ابعاد کوچکی دارد و به راحتی می تواند بین درختان حرکت کند و عمل شخم زدن را تسهیل ببخشد.

یکی از برتری های بیل بکهو نسب به سایر ماشین آلات سنگین سرعت بخشیدن به عملیات است. چرخش در جهات مختلف و در دویست و هفتاد درجه دیگر ویژگی این بیل می باشد.

این ویژگی بیل بکهو در زمان پروژه صرفه جویی می کند. اندازه کوچک این ماشین یکی دیگر از ویژگی های آن است، که در عملیات هایی که کمبود جا وجود دارد می تواند نقش مفید و کاربردی داشته باشد. تنها نقطه ضعف بیل بکهو، قدرت و توان کم این دستگاه است. البته باید به این نکته توجه داشت که این ماشین برای انجام کار ها و شرکت در عملیات های متوسط طراحی و ساخته شده است. انتظار انجام کارهای سنگین از بیل بکهو توقعی بی جا و زیاد از حد است.

بیل بکهو یا همان بکهو لودر یکی از ماشین های همه کاره ای است که برای انجام عملیات های سبک تا متوسط توسط کمپانی های مختلفی در سرتا سر جهان طراحی و تولید شده است. همچنین این ماشین توانایی شرکت در خاک برداری ها و انجام کارهای باغداری و کشاورزی را دارد.

بیل بکهو نیز مانند ماشین آلات سنگین دیگر بعد از مدتی دچار نقص فنی و مشکلاتی از این قبیل می شود عمر مفید این ماشین بیست و پنج تا سی سال می باشد. در ادامه مقاله به معرفی یک از برجسته ترین و با تجربه ترین کمپانی های تعمیر بیل بکهو می پردازیم.

 

تعمیر بیل بکهو

شرکت سفلا دیزل کمپانی واقع در شهر بزرگ تهران است، اما در هرکجای ایران باشید اماده ارائه سرویس و خدمات است. مجموعه خدمات شرکت سوفلا دیزل آماده سرویس بیل های بکهو در سرتا سر کشور، به صورت ارسال تیمی از مهندسین و متخصصین آزموده می باشد.

همچنین اگر بیل بکهو شما در هرنقطه از ایران نیاز به سرویس کامل داشته باشد شما با حمل بیل بکهو خود به کمپانی شرکت سوفلا دیزل در کمترین زمان و به صرفه ترین قیمت سرویس نمایید.

در شرکت سوفلا دیزل اصلا نگران این نباشید که بیل بکهو شما داری چه مارکی است ویا چه سالی تولید شده است، این کمپانی توانایی این را دارد که تمامی قطعات مورد نیاز شما را تهیه می کند. این کمپانی توانایی تعمیر تمامی مدل های کیس، سنوپارس، هیدرو مک، تبریزی، گازار، فیات و …. را دارد.

همچنین شرکت سفلا دیزل این آمادگی را دارد که با تمامی شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی اعم از شهرداری، فرمانداری، سپاه، ارتش و… همکاری کند.

تعمیرکار بیل بکهو + معرفی 2 مدل بیل مکانیکی تعمیرکار بیل بکهو + معرفی 2 مدل بیل مکانیکی

تعمیرکار بیل بکهو + معرفی 2 مدل بیل مکانیکی تعمیرکار بیل بکهو + معرفی 2 مدل بیل مکانیکی

 

توضیح تصاویر بالا؛

باز کردن دیسک و صفحه بکهو پارس ۲۲۰ توسط تعمیرکاران سفلا دیزل که به علت نیم کلاج نگه داشتن زیاد توسط اپراتور, بلبرینگ کلاج دچار مشکل شده است.

 

 

شرکت سفلا دیزل آماده عقد قرارداد جهت هر گونه تعمیر ماشین آلات راهسازی و …با شرکت ها و ارگانهای مختلف در هر نقطه از کشور در اسرع وقت با کادری مجرب و متخصص می باشد.

با ما در تماس باشید.

 

سوال های متداول تعمیر بیل بکهو

بیل های بکهو و بولدوزرها چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

به طور کلی می توان گفت از بولدوزر ها اغلب برای پیشبرد پروژه های ساختمانی استفاده می شود. این در حالی است که عمده کاربرد بیل های بکهو، در عملیات های راه و جاده سازی می باشد. اما از بیل های بکهو در حفاری های کم عمق نیز استفاده می شود.

چرا برای تعمیر بیل بکهو به سفلا دیزل مراجعه کنیم؟

مجموعه تعمیرگاهی سفلا دیزل با بیش از سی سال سابقه در عرصه تعمیر انواع بیل های مکانیکی آماده‌ ارائه‌ هر گونه خدمات مورد نظر مشتریان عزیز, در محل خواهد بود. کافی است با شماره (09121976821) تماس بگیرید.

در چه مواردی می توان از بیل های بکهو استفاده کرد؟

از بیل های بکهو در مواردی مانند ساخت و ساز، تخریب های کوچک، حمل و نقل سبک مصالح ساختمانی، تجهیزات ساختمانی، حفر حفره ها، خاک برداری، محوطه سازی، شکستن آسفالت و آسفالت کردن جاده ها و … استفاده می شود.

 

9 نظر

    • سلام دوست عزیز برای نصب صحیح لوله انژکتور اولا که فرم هر لوله مشخصه که برای کدام سیلندر هست
      راه دوم اینکه شما با استفاده از روش چرخاندن موتور و ترتیب احتراق موتور میتوانید بطور صحیح نصب کنید

    • درود بر شما. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

09122768227