بیل بکهو

بیل بکهو

بیل بکهو بسیار متداول اند و می توان برای کار های متنوعی از آن ها استفاده کرد: ساخت و ساز، تخریب های کوچک، حمل و نقل سبک مصالح ساختمانی، تجهیزات ساختمانی، حفر حفره ها/ خاک برداری، محوطه سازی، شکستن آسفالت و آسفالت کردن جاده ها.

اغلب، قسمت پشتی آن نیز می تواند با پیوست های برقی مانند شکن، گرپل، اویگر یا چرخ خرد کن جایگزین شود. مفصل بندی پیشرفته اتصالات را می توان با ضمیمه های میانی مانند tiltrotator بدست آورد.

بسیاری از بیل های بکهو دارای سیستم های اتصال سریع (اتصال سریع) و مدار های هیدرولیک کمکی برای نصب ساده پیوست و افزایش کارایی دستگاه در محل کار هستند.

برخی از سطل های لودر دارای یک سطح قابل جمع شدن یا “قلاب” هستند که باعث می شود بار سریع تر و کار آمد تری بار خود را خالی کند. سطل لودر قابل جمع شدن نیز اغلب برای درجه بندی و ضایعات استفاده می شود.

مونتاژ جلو ممکن است یک پیوست قابل جا به جایی باشد یا به طور دائم نصب شود. بیل های بکهو در واقع، قطعه ای از تجهیزات خاک برداری متشکل از یک سطل حفر یا یک قاشق چنگک در انتهای بازوی مفصل هستند.

از آن جا که حفر کردن به طور ذاتی باعث لرزاندن دستگاه می شود و وزن چرخشی بیل های بکهو می تواند باعث شود خودرو نشت کند، بیش تر بیل های بکهو هنگام حفر از هیدرولیک یا تثبیت کننده در عقب استفاده می کنند. این بدان معنی است که سطل باید بلند شود و در صورت نیاز به تعویض موقعیت، وسیله نقلیه بیرون کشیده شود و باعث کاهش هر گونه خطا شود.

به همین دلیل بسیاری از شرکت ها برای افزایش راندمان حفاری، بیل های بکهو مینیاتوری را ارائه می دهند که عملکرد لودر و توانایی هدایت آن از قسمتی به قسمت دیگر را ایجاد می کنند.

فریم و ساخت دقیق آن ها نسبتاً كوچك بوده که باعث شده است تا كامیون ها در پروژه های مهندسی شهری مانند ساخت و ساز و تعمیر در مناطقی كه نیاز به تجهیزات بزرگ تر هستند، كاملاً مفید و متداول باشند.

همه کاره بودن و اندازه جمع و جور آن ها باعث می شود که بیل های بکهو به یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه شهری تبدیل شوند. برای پروژه های بزرگ تر معمولاً از بیل های مکانیکی رد یابی شده استفاده می شود.

در سال های اخیر، بیل های بکهو جمع و جور کوچک در بین مالکان خصوصی بسیار محبوب شده اند. بیل های بکهو کم فشار، اندازه بین یک تراکتور جمع و جور و تراکتور چمن زنی دارد.

همچنین اغلب در مجموعه بیل های بکهو، در تمامی شرکت های ماشین آلات راه سازی فروخته می شوند. این بیل های بکهو را گاهی به صاحبان خانه های خصوصی که خواستار انجام پروژه های حفاری جزئی هستند نیز ارائه می شوند.

تاریخچه ساخت بیل های بکهو

در سال های تحول به موازات توسعه در ایالات متحده، بیل های بکهو اولین بار در انگلستان در سال 1953 توسط JCB تولید شد، اما این فقط یک نمونه اولیه بود. اولین بیل بکهو در جهان با ضمانت کارخانه ای در ایالات متحده توسط J.I. معرفی شد. در انگلیس و ایرلند معمولاً به آن ها JCB گفته می شود. این نام در هند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در ایالات متحده، آن ها را اغلب به عنوان “خدمات بیل های بکهو” اشاره می کنند. اگر چه اصطلاح بلدوزر ها، تنها به یک وسیله اشاره دارد، اما در روسیه از آن ها به عنوان لودر های بیل مکانیکی یاد می شود.

در سال 1970، Hy-Dynamic که اکنون بخشی از Bucyrus-Erie ، سازنده Dynahoe است، اولین شرکتی بود که یک سیستم محرک چهار چرخ را در بیل های بکهو خود گنجانیده بود و به این مدل ها اجازه می داد تقریباً با هر مشکل دیگری از هر زمینی عبور کنند. از زمان اختراع این بیل ها، چندین شرکت مانند Caterpillar و John Deere بازوی پشتی را تغییر داده اند تا کمی شبیه به بیل مکانیکی خمیده باشد که این امر می تواند مانور بیشتری داشته باشد.

تفاوت میان بیل های بکهو و بولدوزر ها

تفاوت بین بیل های بکهو و بولدوزر در این است که بیل های بکهو یک قطعه تجهیزات خاک برداری می باشند که از یک سطل حفر شده در انتهای بازوی مفصل تشکیل شده است، که به سمت عقب کشیده می شود تا زمین را به حرکت درآورد.

در حالی که بولدوزر ها با تیغه ای متصل به فشار زمین است. بقایای ساختمان برای درجه بندی اولیه درشت سطح، تخریب سازه های ساختمان و غیره از کار برد های استفاده از بولدوزر ها می باشند.

به طور کلی می توان گفت از بولدوزر ها اغلب برای پیشبرد پروژه های ساختمانی استفاده می شود. این در حالی است که عمده کاربرد بیل های بکهو، در عملیات های راه و جاده سازی می باشد. اما از بیل های بکهو در حفاری های کم عمق نیز استفاده می شود.

 

تعمیرکار بیل بکهو + معرفی 2 مدل بیل مکانیکی تعمیرکار بیل بکهو + معرفی 2 مدل بیل مکانیکی

تعمیرکار بیل بکهو + معرفی 2 مدل بیل مکانیکی تعمیرکار بیل بکهو + معرفی 2 مدل بیل مکانیکی

 

توضیح تصاویر بالا؛

باز کردن دیسک و صفحه بکهو پارس ۲۲۰ توسط تعمیرکاران سفلا دیزل که به علت نیم کلاج نگه داشتن زیاد توسط اپراتور, بلبرینگ کلاج دچار مشکل شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

برچسب‌ها
انواع لودر انواع لیفتراک بهترین تعمیرکار بیل مکانیکی بیل مکانیکی تعمیرات بیل مکانیکی تعمیر انواع بیل مکانیکی تعمیر انواع لیفتراک تعمیر بیل بکهو تعمیر بیل مکانیکی تعمیر تراکتور تعمیر حرفه ای بیل مکانیکی تعمیر دامپتراک تعمیر لودر تعمیر لیفتراک تعمیر ماشین آلات سنگین تعمیر و نگهداری از انواع لیفتراک تعمیر و نگهداری از بیل مکانیکی تعمیر و نگهداری از لودر تعمیر و نگهداری از لیفتراک تعمیر و نگهداری انواع لودر تعمیر و نگهداری بیل مکانیکی تعمیر و نگهداری لودر تعمیرکار انواع لودر تعمیرکار بیل مکانیکی تعمیرکار حرفه ای بیل مکانیکی تعمیرکار حرفه ای لیفتراک تعمیرکار لودر تعمیرکار لیفتراک تعمیرکار لیفتراک دیزلی تعمیر گریدر شرکت تعمیرات بیل مکانیکی شرکت تعمیرات لودر شرکت تعمیرات لیفتراک شرکت تعمیر بیل مکانیکی شرکت تعمیر دامپتراک شرکت تعمیر لودر شرکت تعمیر لیفتراک شرکت تعمیر و نگهداری از بیل مکانیکی شرکت تعمیر و نگهداری لیفتراک عیب یابی لیفتراک غلطک لودر لیفتراک مکانیک بیل مکانیکی مکانیک لیفتراک
نظرات مشتریان
09122768227 مشاوره تلفنی رایگان